Gå til sideinnhold
_DSC3305

Feirer 100 millioner i forsikringsbestand

Flekkefjord Sparebank har nådd et av sine ambisiøse mål innen forsikringssatsingen. Banken kan nå feire en forsikringsbestand på 100 millioner kroner.

– Nå har vi nådd målet vi har hatt for øyet i snart tre år, en bestand på 100 millioner kroner, sier adm. direktør Heidi Nag Flikka.

– Vi fortsetter satsningen, og skal nå enda høyere mål for den kommende strategiperioden, sier hun.

Den store milepælen ble feiret med kake fra Frende på alle kontorene i dag.

Folkene utgjør forskjellen
– Dette er fantastiske resultater! Men det er ikke uventet, med fokuset og de tydelige ambisjonene Flekkefjord har. Vi er heldige som har dem på frendelaget, sier konserndirektør for salg og marked i Frende, Erik Bjordal.

– Jeg har hatt gleden av å følge denne gjengen over tid, og jeg er ikke i tvil om at folkene utgjør forskjellen, sier salgssjef Kristine Neteland.

– De kombinerer høy faglig kompetanse med sterke verdier og viser et ekte engasjement for kundene sine. Som salgssjef i Frende er jeg stolt av å få jobbe tett med en så dedikert og dyktig gjeng. Gratulerer så mye med milepælen – den er vel fortjent, sier hun.

– Dette er en milepæl vi er skikkelig stolte av – resultatet av mange dyktige rådgivere og et sterkt fokus på å gjøre kundene våre enda tryggere, sier Erik Litlehei, på privatmarked i banken. Sammen med Mikal Ringsbye på bedriftsmarked forteller han at forsikring er en sentral del av det helhetlige økonomiske rådgivningstilbudet i banken.

Det handler om trygghet
– Når vi møter kundene og ser på hele livssituasjonen deres, blir forsikring et naturlig tema – det handler om trygghet, både i gode og krevende tider, sier Litlehei.

– Det mest givende er å kunne gi kundene en reell merverdi, å se at de får bedre forståelse for hvor viktig forsikring faktisk er. Mange blir positivt overrasket over hvor enkelt og verdifullt det er å samle både bank og forsikring på ett sted, forteller han.

Samhold i teamet er nøkkelen
– Vi heier på hverandre, deler gode historier og feirer de små og store seirene underveis. Vi er samkjørte, og god rådgivning står alltid i sentrum i kundemøtet. Samholdet i teamene er nøkkelen til både trivsel, utvikling og sterke resultater, sier Litlehei.

foto-1696

Ønsker du en gjennomgang av dine forsikringer?